loading...
نیاز جیب | قیمت روز خودرو موبایل تبلت لب تاپ بلیط
اطلاعیه سایت - تعطیلی سایت تا اطلاع ثانوی


به اطلاع عزیزان بازدیدکننده میرساند سایت نیاز جیب تا اطلاع ثانوی به روزنمی شود و فعالیت نخواهد داشت

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1071 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (2)
اين روزها اگر چه اكثر مشتريان بازار كامپيوتر را مخاطبان لپ‌تاپ‌هاي ارزان يا ميان قيمت تشكيل مي‌دهند، اما لپ‌تاپ‌هاي گران قيمت نيز همچنان جايگاه خود را در بازار حفظ كرده و مخاطبان خاص خود را حتي به صورت محدود دارند.

براساس اعلام فعالان بازار، مخاطبان خاص اين لپ‌تاپ‌ها كه معمولا قيمتي بالاي ۵ ميليون تومان دارند افرادي هستند كه براي انجام امور تجاري و كاري خود نيازمند اين نوع لپ‌تاپ‌ها هستند. به گفته آنها برندهايي نظير اپل، سوني، ايسوس، ام اس‌اي و... از عرضه كنندگان اين لپ‌تاپ‌هاي گران‌قيمت هستند كه اكثرا نمونه‌هايي فوق‌حرفه‌اي با قابليت‌هاي فني بالا را به بازار عرضه مي‌كنند. 

تجهيز به پردازنده‌هاي قدرتمند INTEL CORE I۷، رم‌هايي با ظرفيت حافظه بالا، تجهيز به كارت گرافيك‌هاي قدرتمند و حرفه‌اي و... از ويژگي‌هاي اين لپ‌تاپ‌هاي فوق حرفه‌اي و گران قيمت است. در اين بخش ما به معرفي برخي از اين لپ‌تاپ‌ها مي‌پردازيم: 

APPLE
از اين خانواده مك بوك پروي MC۹۷۶ با صفحه نمايش ۴/۱۵ اينچي RETINA از گران قيمت‌هاي بازار است كه براي آن قيمتي در حدود نه ميليون و ۵۰۰ هزار تا نه ميليون و ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. اين مك بوك پروي حرفه‌اي به پردازنده Intel Core i۷، رم هشت گيگابايتي ۱۶۰۰ و هاردديسك ۵۱۲ گيگابايتي مجهز است. 

كارت گرافيكي اين مك بوك پروي گران قيمت هم NVIDIA GeForce GT ۶۵۰M with ۱GB of GDDR۵ memory است. صفحه نمايش اين مك بوك پرو هم همانطور كه توضيح داده شده است ۱۵ اينچ از نوع صفحه نمايش‌هاي با وضوح بالاي RETINA است. 

MC۹۷۵ هم يك مك‌بوك پروي حرفه‌اي ديگر از اين خانواده است كه مانند مدل قبلي به صفحه نمايش RETINA مجهز است. اين دستگاه به پردازنده INTEL COE I۷ ، رم هشت گيگابايتي از نوع DDRIII‌ و هاردديسكي با ظرفيت حافظه ۲۵۶ گيگابايت SSD مجهز است. كارت گرافيكي اين مك بوك پرو هم GT۶۵۰ با ظرفيت حافظه يك گيگابايت است. صفحه نمايش اين مك‌بوك پرو هم مانند قبلي ۴/۱۵ اينچ و از نوع RETINA است. قيمت اعلام شده براي اين دستگاه نيز حدود هفت ميليون و ۷۵۰ هزار تا هفت ميليون و ۸۰۰ هزار تومان است. 

مدل MD ۱۰۳ هم يكي ديگر از نمونه‌هاي گران قيمت از اين خانواده است. اين مك‌بوك پروي ۴/۱۵ اينچي داراي ويژگي‌هايي چون، تجهيز به پردازنده INTEL CORE I۷، رم چهار گيگابايتي و كارت گرافيكيHD۴۰۰۰ NVIDIA GF است. 

قيمت در نظر گرفته شده براي اين مك‌بوك پرو هم شش ميليون و ۶۰۰ هزار تومان است.




SONY
از اين خانواده لپ‌تاپ‌هاي سري T جزو گران قيمت‌هاي بازار به حساب مي‌آيند. 

مدل SVT۱۳۱۲۷CG يكي از مدل‌هاي حرفه‌اي و باقابليت از لپ‌تاپ‌هاي سوني است.اين لپ‌تاپ به پردازنده قدرتمند INTEL CORE I۷-۳.۱GHZ، رم چهار گيگابايتي از نوعDDRIII و هاردديسكي با ظرفيت حافظه ۲۵۶ گيگابايتSSD مجهز است. كارت گرافيكي اين لپ‌تاپ هم INTEL HD GRAPHICS ۴۰۰۰ است. صفحه نمايش لپ‌تاپ مذكور نيز ۳/۱۳ اينچ از نوع TFT colour display است. اين لپ‌تاپ كه از سري اولترابوك‌هاي سوني است با قيمتي حدود پنج ميليون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش مي‌رسد. 

مدلSVS۱۳۱۲۷PG هم از لپ‌تاپ‌هاي فوق حرفه‌اي و گران‌قيمت سوني است كه مانند مدل قبلي به پردازنده INTEL CORE I۷مجهز است. تجهيز به رم چهار گيگابايتي از نوعDDRIII، هاردديسكي با ظرفيت حافظه ۷۵۰ گيگابايت از ويژگي‌هاي اين لپ‌تاپ است. 

لپ‌تاپ مذكور همچنين به صفحه نمايش ۳/۱۳ اينچي، كارت گرافيكي NVIDIA GF ۶۴۰M با ظرفيت حافظه يك گيگابايت مجهز است.قيمت در نظر گرفته شده براي اين نوت بوك هم حدود پنج ميليون و ۲۰۰ هزار تومان است. 

MSI
لپ‌تاپ‌هاي سري گيمينگ اين خانواده در رده گران قيمت‌هاي باقابليت قرار دارند. 

مدل GT۶۰ از لپ‌تاپ‌هاي حرفه‌اي اين برند است كه به پردازنده INTEL CORE I۷، رم ۱۶ گيگابايتي از نوعDDRIII و هاردديسكي با ظرفيت حافظه ۱۲۸گيگابايت SSD مجهز است. 

صفحه نمايش اين لپ‌تاپ هم ۳/۱۷ اينچ است. تجهيز به كارت گرافيكي NVIDIA GTX ۶۷۵ با ظرفيت حافظه ۴ گيگابايت از ديگر ويژگي‌هاي اين لپ‌تاپ است. 

مدل GT۷۰ نيز از لپ‌تاپ‌هاي حرفه‌اي اين سري است كه مانند مدل قبلي به پردازنده INTEL CORE I۷، رم ۱۶ گيگابايتي و هاردديسكي با ظرفيت حافظه ۱۲۸ گيگابايت SSD مجهز است. 

صفحه نمايش اين مدل لپ‌تاپ هم مانند مدل قبلي ۳/۱۷ اينچ است. اين لپ‌تاپ هم با قيمتي در حدود هفت ميليون و ۷۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است. 

DELL
از اين خانواده مدل LATITUD ۶۴۳۰ از گران قيمت‌هاي بازار لپ‌تاپ به حساب مي‌آيد. اين لپ‌تاپ داراي ويژگي‌هايي چون، تجهيز به پردازنده INTEL CORE I۷، رم هشت گيگابايتي، هاردديسك ۷۵۰ گيگابايتي و كارت گرافيكي NVIDIA NVS ۵۲۰۰M با ظرفيت حافظه يك گيگابايت است. صفحه نمايش اين لپ‌تاپ هم ۱/۱۴ اينچ از نوع LED است. اين لپ‌تاپ با قيمتي در حدود شش ميليون تومان به بازار عرضه شده است. 

مدل PRECISION M۶۴۰۰ نيز از گران قيمت‌هاي بازار لپ‌تاپ است كه به پردازندهINTEL CORE ۲ DUO T۹۶۰۰، رم ۱۶ گيگابايتي و هاردديسكي با ظرفيت حافظه ۷۵۰ گيگابايت مجهز است. صفحه نمايش اين نوت‌بوك هم ۱/۱۷ اينچ از نوع WUXGA است. اين لپ‌تاپ به كارت گرافيكي NVIDIA QUADRO FX ۳۷۰۰ با ظرفيت حافظه يك گيگابايت مجهز است. قيمت اعلام شده براي اين لپ‌تاپ حدود ۵ ميليون تومان است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایمان در تاریخ 1391/12/03 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

سلام.لب تاپ تا 1200000 تومان.برای مصرف در خانه.لطفا راهنماییم کنید


پاسخ:


سلام . دوست عزیز متاسفانه به دلیل افزایش قیمت لب تاپ ها و گرانی در یک ماه اخیر به سختی می توان لب تاپی زیر قیمتی که گفته اید پیدا کرد


اما بازم چون شما برای مصرف خانگی می خواهید با کارکرد معمولی دو لب تاپ Acer Aspire E1-531-10002G32Maks و HP Compaq Presario CQ58-100SX بهرین ها در این رنج قیمت ها هستند پیشنهاد ما HP Compaq Presario CQ58-100SX که قیمتش 1 میلیون تا 1 و صد هست


مشخصات فنی HP Compaq Presario CQ58-100SX



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 311
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 816
  • بازدید ماه : 816
  • بازدید سال : 29,916
  • بازدید کلی : 827,229
  • کدهای اختصاصی