زمان جاری : دوشنبه 18 تیر 1403 - 5:56 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 28
نویسنده پیام
rubeno آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضویت: 14 /6 /1400


بهترین برند چسب کاشی و قیمت چسب کاشی و سرامیک باکیفیت

چسب کاشی و سرامیک باکیفیت

معرفی چسب کاشی پودری

چسب کاشی و سرامیک پودری برای کاشی کاری دیوار و کف روی سطوح داخلی و خارجی خشک و کاشی کاری روی کاشی های قدیمی و نیز چسباندن کاشی های لعابدار و پرسلانی روی آستر پایه سیمانی و بلوک AAC و کاشی کاری روی دیوارهای گچی (چسب کاشی ویژه) کاربرد دارد. جهت اطلاع از قیمت چسب کاشی با شرکت ایده نو در ارتباط باشید.

نحوه ساخت و آماده سازی چسب کاشی پودری

محتویات پاکت چسب را به تدریج با 5 الی 5/5 لیتر آب در یک مخلوط کن به هم زده تا خمیر یکنواخت بدست آید. 10 دقیقه صبر کنید و دوباره به مدت کوتاهی حدود 15 ثانیه به هم بزنید. زمان استفاده از چسب کاشی تولید شده 2 الی 4 ساعت با توجه به درجه حرارت محیط است.

روش مصرف چسب کاشی پودری

با ماله لایه ای از چسب آماده شده را روی سطح زیرکار تمیز و عاری از گرد و خاک و مواد روغنی اجرا کنید و سپس با ماله کنگره دار ضخامت لایه را یکسان و شیاردار نمایید سپس کاشی را با فشار کم و حرکات دورانی روی لایه چسب نصب نمایید. برای کاشی های با ابعاد بزرگتر از 40 سانتیمتر علاوه بر اجرای لایه زیر کار بایستی قبل از نصب پشت کاشی به یک لایه نازک چسب (در حدود 2 میلیمتر) اندود گردد. حداکثر زمان نصب کاشی پس از اجرای لایه 10 الی 15 دقیقه است. اجرای بند کشی یک روز بعد از کاشی کاری دیوار و 2 الی 3 روز پس از کاشی کاری کف صورت پذیرد.

راهنمای خرید چسب کاشی

چسب کاشی چیست؟

چسب کاشی یکی از مواد و مصالح جدیدی است که با پیشرفت علم وارد بازار شده است این متریال جدید همانطور که از نامش هم پیداست، برای اتصال دادن و چسباندن کاشی ها و سرامیک ها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه در ساخت چسب های کاشی از مواد و متریال مخصوصی استفاده می شود، نسبت به ملات های سنتی دارای مزایای فراوانی می باشد.

انواع چسب های کاشی

چسب های کاشی در دو نوع متفاوت در بازار موجود می باشد که عبارت اند از:

  • چسب کاشی پودری
  • چسب کاشی خمیری

از انواع چسب کاشی خمیری بیشتر برای نصب انواع مختلف سرامیک و کاشیکاری در ساختمان استفاده می شود. در حالی که چسب کاشی پودری را به صورت ملات که بر پایه سیمان هستند، تولید می کنند. این چسب ها را ابتدا با آب مخلوط کرده و سپس آن ها را م.رد استفاده قرار می دهیم.

البته باید اشاره کرد که حداکثر زمانی که می توانید از چسب های پودری برای چسباندن استفاده کنید، یک ساعت است. بعد از گذشت این مدت، چسب به سمت خشک شدن حرکت کرده و قدرت خودش را در چسباندن از دست می دهد.

مزایای کلی چسب های کاشی

همانطور که اشاره کردیم، چسب کاشی دارای مزایای بسیار زیادی است. ما در ادامه در خصوص این مزایا بیشتر صحبت خواهیم کرد.

قدرت بالا

یکی از مهمترین مزایای استفاده از چسب های کاشی ، می توان به قدرت بسیار زیاد آن ها در مقایسه با ملات های سنتی اشاره کرد. اگر شما از دوغاب سیمان برای چسباندن کاشی استفاده کنید، ممکن است بعد از گذشت مدتی، کاشی ها جابه جا شوند. این در حالی است که با استفاده از چسب های مختلف کاشی می توانید یک اتصال قوی برای چسباندن ایجاد کنید.

سرعت اجرای بالا

یکی دیگر از مزایای مهم چسب های کاشی، سرعت بالای آن ها در اجرا است. به خصوص چسب های خمیری که تنها کافی است آن ها را از ظرف بیرون آورده و اقدام به چسباندن کاشی کنید.

کیفیت اجرای بالا

به دلیل راحتی در نصب، شما می توانید یک سطح تمیز و زیبا را در نهایت اجرا کرده و کیفیت کار خودتان را بالا ببرید.

بهترین برند تولید کننده چسب کاشی

یکی از دغدغه افراد در هنگام خربد چسب های کاشی، اعم از چسب کاشی خمیری و یا چسب کاشی پودری، برند و یا مارک سازنده آن چسب است. برند و مارک تولید کننده چسب کاشی رابطه مستقیمی با کیفیت خود چسب در هنگام کار دارد.

جالب است بدانید که هم اکنون چیزی در حدود 50 برند و مارک مختلف تولید کننده چسب کاشی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای کیفیت و قیمت مختلفی هستند. اما از بهترین برندهای تولید کننده چسب های کاشی می توان به برندهای زیر اشاره کرد:

  • چسب کاشی کی پلاس (K+)
  • چسب کاشی ایده نو
  • چسب کاشی شیمی ساختمان
  • چسب کاشی هنکل
  • چسب کاشی ویترا
  • چسب کاشی ساروج
  • چسب کاشی یکتا
  • چسب کاشی آترا
  • چسب کاشی پرسلان
  • چسب کاشی بن ملات

چسب های کاشی برند کی پلاس که شرکت عمران گستر ایده نو عاملیت فروش آن است جزو بهترین برندهای موجود در بازار است که می توانید از آن با خیال راحت برای اجرای کاشیکاری خودتان استفاده کنید. تفاوت عمده ای که بین این چسب ها، به عنوان مثال بین چسب ساروج با چسب شیمی ساختمان یا چسب کاشی کی پلاس وجود دارد، تفاوت در قیمت و کیفیت آن هاست. هرچند که همه این برندها در تولید انواع چسب کاشی با کیفیت فعالیت دارند.

خرید و قیمت چسب کاشی

اگر قصد خرید چسب کاشی و اطلاع از قیمت چسب کاشی را دارید، باید به یک سری از نکات توجه ویژه داشته باشید. اولین و مهمترین نکته این که باید خرید خودتان را از فروشگاه ها و سایت های معتبر انجام دهید.

بهتر است خرید خودتان را از سایت ها و مراکزی انجام دهید که به صورت تخصصی در این زمینه در حال فعالیت هستند. این سایت ها می توانند به راحتی اطلاعات بسیار مهمی مانند قیمت چسب کاشی پرسلان و یا قیمت هر چسب چسب کاشی دیگری در اختیار شما بگذارند. همچنین در صورتی که برای شما سوالی ایجاد شد، می توانید به راحتی از کارشناسان این سایت ها سوال نمایید.

از این رو اگر قصد خرید هر نوع چسب کاشی، اعم از چسب کاشی خمیری و یا چسب کاشی پودری از هر نوع برند مانند کی پلاس ، ایده نو ، بن ملات ، شیمی ساختمان ، پرسلان ، ساروج و … را داشتید، می توانید با دفتر فروش شرکت ایده نو تماس گرفته و از آخرین قیمت چسب کاشی اطلاع حاصل نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از محصولات و ثبت سفارشات با شرکت ایده نو در ارتباط باشید.

۰۲۱-۴۴۲۸۹۷۶۱

۰۲۱-۴۴۲۸۹۷۶۲


شنبه 27 شهریور 1400 - 11:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | بهترین برند چسب کاشی و قیمت چسب کاشی و سرامیک باکیفیت | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS